reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ľuboš Helbich

Ľuboš Helbich

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Podnikateľ v oblasti poskytovania služiab v BOZP /bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci/ a OPP /ochrana pred požiarmi/,vrátane vzdelávanie v uvedených oblastiach /školenia/. Predtým krajský riaditeľ Inšpektorátu práce v Trenčíne. Ešte predtým zamestnanec veľkej stavebnej firmy a teda pôvodným povolaním stavbár. Zoznam autorových rubrík:  BOZP a OPPSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Neviem čo s tým ?

Ľuboš Helbich

Neviem čo s tým ?

Aj napriek môjmu pôvodnému zámeru, že budem písať o odborných veciach týkajúcich sa výlučne mojej profesie /BOZP a OPP/ musím zverejniť svoj poznatok a skúsenosť ktorá ma sprevádza od začiatku podnikania až doteraz a nemôžem sa voči tomu spoľahlivo brániť. Určite to nie je len môj problém a pravidelne ma to vie dosť ...

  • 7. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 273x
  • 2
Nový článok Vydávanie preukazov - problém?

Ľuboš Helbich

Nový článok Vydávanie preukazov - problém?

Reakcia na článok na stránke NIP /Národný inšpektorát práce/ zverejnená na facebbook NIP s názvom „ Zmeny v predpisoch o bezpečnosti ušetria podnikateľom milióny“. Prekvapuje ma postoj NIP k tejto veci. Zdá sa mi, ako keby im chýbali informácie súvisiace s touto problematikou. Inak by nemohli zverejniť to, čo je uvedené v tomto článku. Zákon síce vzor preukazu nestanovuje, ale ten je uvedený v norme STN 26 8805. Je to síce nižší právny predpis, ale v tomto prípade je dôležité to, prečo sa to pertraktuje ako problém na stránkach NIP.

  • 23. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 245x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu