reklama

Neviem čo s tým ?

Aj napriek môjmu pôvodnému zámeru, že budem písať o odborných veciach týkajúcich sa výlučne mojej profesie /BOZP a OPP/ musím zverejniť svoj poznatok a skúsenosť ktorá ma sprevádza od začiatku podnikania až doteraz a nemôžem sa voči tomu spoľahlivo brániť. Určite to nie je len môj problém a pravidelne ma to vie dosť ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Svojho času keď som začínal s podnikaním urobil som zásadnú chybu, ktorú viem patrične "oceniť" až dnes. Zavesil som totiž svoje firemné údaje vrátane telef. čísiel, mailov a pod. na všetky možné webové zdroje ktoré sa zameriavajú na informovanie a reklamu na internete. Dúfal som že takto ukážem svetu v "čom je moja firma dobrá" samozrejme s tým, že oslovujem v prvom rade potenciálnych záujemcov o moje služby. Predpokladal som, že to tak robia všetci, a predsa nemohol som zaostať. Samozrejme, že som si "nezapamätal" všetky heslá, loginy a pod. rôznych internetových portálov, na ktoré som zavesil svoju firemnú reklamu. Naivne som predpokladal, že je to viacmenej nafurt a asi sa ktomu už nevrátim. Nepočítal som vtedy s tým, čo sa dnes javí, ako zásadný problém všetkých podnikateľov, a to je neustále otravovanie rôznymi ponukami najmä cez telefón. Najaktívnejší a najvytrvalejší sú v tom najmä obchodníci s cennými komoditami a makléri. Tak týchto sa neni možné zbaviť a musel som si všetkých ktorí mi volajú /t.č. je ich asi 30/ označť v telefóne slovom "nedvíhať". V opačnom prípade by som každý deň vybavoval najmä telefonáty tohoto typu. Teraz sa zabávam občas tým, že využívam svoje hakerské schopnosti a ruším všetky svoje údaje na informačných portáloch na ktorých som si nepoznačil heslá. Prosím všetkých, ak by sa k nejakým údajom o mne a mojej firme dostali - nech ma upozornia. Dnes som začal odpovedať na telefonáty označené "nedvíhať" prostredníctvom SMS, kde odporúčam všetkým, čo takýmto spôsobom otravujú život iným, aby si prečítali knihu od Meermana Scotta - Nové pravidlá marketingu a PR. Veľmi poučná kniha pre nich...

Ľuboš Helbich

Ľuboš Helbich

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Podnikateľ v oblasti poskytovania služiab v BOZP /bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci/ a OPP /ochrana pred požiarmi/,vrátane vzdelávanie v uvedených oblastiach /školenia/. Predtým krajský riaditeľ Inšpektorátu práce v Trenčíne. Ešte predtým zamestnanec veľkej stavebnej firmy a teda pôvodným povolaním stavbár. Zoznam autorových rubrík:  BOZP a OPPSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu